КОНФЕРЕНЦИИ

Статии и доклади, публикувани в списания към научни конференции

1.      Павлова, В. (2021). Mодели за обучение от разстояние в електронна среда, 34th International Scientific Conference - The power of  knowledge, Bansko, https://ikm.mk/,  ISSN: 1857-923X , ISSN: 2545-4439

2.      Zeinev, Ad. Donchev, Tz. Pavlova, V. (2019)  Periodic and anti periodic problems for semilinear inclusions, 8th International Social Science Conference: Dubrovnik 25th-26th July  2019,   https://macrojournals.com/journals/the_journal_of_macrotrends_in_applied_science, ISSN 2333-0996, ISSN 2333-1003 (online)

3.      Pavlova, V. (2017) Augmented reality and google app application in technological learning, 17th International Scientific Conference - The power of knowledge,Vrnjacka Banja, Republic of Serbia 2017, Vrnjacka Banja, Republic of Serbia,  https://ikm.mk/ ISSN: 1857-923X , ISSN: 2545-4439

4.      Pavlova, V. (2017). Иновативни технологии в образованието на студентите като мотивационен механизъм, 12th International conference DisCo 2017, Praga, pp.469-483 http://disconference.eu/wp-content/uploads/2017/01/DisCo-2017-Open-education-as-a-way-to-a-knowledge-society_-12th-conference-reader.pdf , ISBN 978-80-86-302-82-9

5.      Павлова, В. (2016) Интеграция на тримерното моделиране с  Google SketchUp в технологичното обучение, Научната конференция с международното участие  "МАТТЕХ 2016" Шумен, сс.311-315, http://info.fmi.shu-bg.net/skin/pfiles/mattex-vol-1-2016-311-315.pdf,  ISBN 978-619-201-349-3 (online)

6.      Петкова, Евд. Павлова, В. (2016). QR (Quick response) като разширена реалност за интегриране на тримерното моделиране в технологичното обучение, 10th International Scientific Conference „Knowledge in Practice“, Tessaloniki Gree, p.359-365, https://ikm.mk/sample-page/conferences-2016/tenth-scientific-international-conference/ ISSN: 1857-923X, ISSN: 2545-4439 (online).

7.      Павлова, В. (2016).   Тримерното моделиране и интеграцията му в технологичното обучение, International Conference on Information Technology and Development of Education – ITRO 2016 Zrenjanin, Republic of Serbia: pp.349:352, http://www.tfzr.uns.ac.rs/itro/Zbornik%20ITRO%202016.pdf , ISBN: 978-86-7672-310-2;

8.      Plachkov, S. Pavlova, V Tosheva E. (2015) Augmented reality and cloud computing in informational and communicational technologies in technological education , International Conference on Information Technology and Development of Education – ITRO 2015 Zrenjanin, Republic of Serbia: pp. 255-258, http://www.tfzr.rs/itro/Zbornik%20ITRO%202015.pdf ISBN 978-86-7672-258-7;

9.      Павлова, В. Петкова, Л. (2015).   Augmented reality – интерактивна среда в помощ на образованието и мотивацията на обучаемите“, V Международна научно-практическа конференция „Мотивация и интереси към учението“, Русе: 90-95 https://en.calameo.com/books/000186684c0907dc50ee1   

10.  Павлова, В. (2014).   Управление на знанието и разширената реалност в технологичното обучение , I Научна конференция „Съвременни стратегии и иновации в управлението на знанието“, УниБИТ, София

11.  Павлова, В. (2014).   Софтуерни решения с отворен код в помощ на средното образование, III Национален семинар „Интелектуалната собственост в XXI век: Българският опит в творческите и информационни институции“, София.

12.  Павлова, В. (2011).  Виртуалното обучение, съвременен дидактически модел в помощ на обучението по химия, 44 Национална конференция по химия СУ "Св. Кл. Охридски", София,