ПУБЛИКАЦИИ

  

Статии и доклади, публикувани в научни издания, реферирани и индексирани в световноизвестни бази данни с научна информация, и публикации  в нереферирани списания, с научно рецензиране: 

1.       Trenchev, I., Peteva, I., Kiryakova-Dineva, T., Pavlova, V. (2021).  Връзката на 3D технологиите с виртуалното обучение по туризъм, EDULEARN21: 2021: стр.2733-2738:, ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi: 10.21125.20310.rn

 

2.    Павлова, В. Тошева, Е. (2020 г.). Технологични решения за подпомагане на електронното обучение чрез интерактивни презентационни системи и облачна платформа на Google. Педагогика, 1, сс.134-136. ISSN 1314–8540 (Онлайн), ISSN 0861–3982 (Печат).

 3.     Павлова, В. (2018 г.). Дидактически модел за адаптиране на разширената реалност към образователната среда на цифровото поколение, Годишно научно-методическо описание „Образование и технологии“, IX Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, том 9, кн.1, сс. 158-161, http://www.edutechjournal.org/wp-content/uploads/2018/08/1_2018_158-161.pdf , ISSN 1314-1791 

 4.       Павлова, В. (2017). Изследване на нагласите за приложението на технологията „ A ugmented reality“ в образованието. Сборник доклади от кръгла маса на тема „Основи на изследователското обучение във висшето училище“, УИ ЮЗУ „Неофит Рилски сс.13-19, ISBN 978-954-00-0151-7

 5.       Павлова, В. (2017). Разширена реалност и мотивация за обучението на учениците, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, VIII Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, том.8, кн.2 , sc.380-384 http ://www.edutechjournal.org/?page_id=851, ISSN 2367-9441   

6.       Павлова, В. Тонина, Й. Байков Ив. (2017). Анализ на значимостта на понятията за тримерното моделиране и възможността за тяхното интегриране в технологичното обучение. Втора студентска и докторантска научна сесия SDSS-2017, Сборник доклади на СДНС 2017. Благоевград, УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс. 159-163. http://engstudents.swu.bg/wp-content/uploads/2018/05/sdss2017.pdf , ISSN 2367-9441     

 

7.       Петкова, Ев. Павлова, В. (2016). Разширяване на образователната реалност на триизмерното моделиране в технологичното обучение чрез QR (бърз отговор)", International Journal of Modern Sciences and Engineering Technology (IJMSET) India, Vol. 3. Issue.9, pp.1-5, https://www.ijmset.com , ISSN 2349-3755

 

8.      Павлова, В. Бельова, Д. Тренчев, Ив. Мавревски, Р. (2016) Визуализиране на биологични макромолекули Първа студентска и докторантска научна сесия SDSS-2017, Сборник на доклади на СДНС 2016. Благоевград: УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс.69-76, http://engstudents.swu.bg/ content/uploads/2016/09/sdss2016.pdf ISSN 2367-9441

 

9.       Плачков, С. Павлова, В. (2016). Изследване на нагласата на учителите за тримерното моделиране и разширяване на реалността в учебния процес, Първа студентска и докторантска научна сесия SDSS-2016, Сборник на доклади на SDNS 2016. Благоевград: УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс.219-213, http:/ /engstudents.swu.bg/wp-content/uploads/2016/09/sdss2016.pdf ISSN 2367-9441

 

10.       Павлова, В. (2015). Условия и фактори за интегриране на технологичното обучение за разширяване на образователната реалност, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, VI Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.362-366, http:/ /itlearning-bg.com/magazines/Spisanie2015/resources/spisanie_e_book_2015.pdf , ISSN 1314-1791

 

11.       Павлова, В. (2014 ). Виртуални общности за обучението в екип, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, V Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.359-362, http://itlearning-bg.com/ magazines/Spisanie2013/resources/spisanie_e_book_2013b.pdf, ISSN 1314–1791

 

12.  Павлова, В. (2014). Разширената реалност / Augmented reality /, платформа за взаимодействие между реалното и виртуалното в технологичното обучение, Годишник на Педагогически факултет, “Педагогична наука за теория и практика”, кн. 1, Университетско издателство "Неофит Рилски".

 

13.   Павлова, В. (2011). Корпоративното обучение нов дидактически модел в обучението по ИТ",Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, I Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.170-174, http://itlearning-bg.com/magazines/Spisanie2011/resources/e -книга-2.pdf , ISSN 1314-1791