ПУБЛИКАЦИИ

  

Статии и доклади, публикувани в научни издания, реферирани и индексирани в световноизвестни бази данни с научна информация, и публикации  в нереферирани списания, с научно рецензиране: 

 

1.      Валеова, В. (2024) Имплементиране на  ESC ROOM  в обучението по компютърна графика, KNOWLEDGE - International Journal 2024: 279-283.

 

2.      Валеова, В. (2024) Интерактивни симулации в педагогическата подготовка на студентите за активно обучение по Технологии и предприемачество, Списание “Наука и образование”: 187-194.

 

3.      Валеова, В. (2024) Интерактивно видео в подкрепа на смесеното обучение на студентите – педагози по технологии и предприемачество, Списание „Образование и технологии“: 206-211.

 

4.      Валеова, В. (2024) Учебна програма по „STEM роботика“ за формиране на дигитални компетентности в подготовката на студенти по Технологии и предприемачество , Научна конференция „Дигитална трансформация на образованието“: 307-311.

 

5.      Валеова, В. (2023) Изследване нагласите на обучаемите при разширяване на образователната реалност в компютърната графика, Списание „Образование и технологии“ : 204-209.

 

6.      Валеова, В., Петкова, Л. (2023) Изпълнение на LINQ заявки срещу заявки с вградени процедури, Научна конференция „Знание, наука, технологии, иновации”: 464-476. 

 

7.      Валеова, В. Петкова, Л. (2022) Security analysis ot content management systems, Научно списание „Математика и информатика“ Аз-буки 2022: 423-434. 

 

8.      Валеова, В. (2021) Mодели за обучение от разстояние в електронна среда , KNOWLEDGE - International Journal : 269- 275.

 

9.      Trenchev, I., Peteva, I., Kiryakova-Dineva, T., Pavlova, V. (2021).  Връзката на 3D технологиите с виртуалното обучение по туризъм, EDULEARN21: 2021: стр.2733-2738:, ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi: 10.21125.20310.rn

 

10.  Павлова, В. Тошева, Е. (2020 г.). Технологични решения за подпомагане на електронното обучение чрез интерактивни презентационни системи и облачна платформа на Google. Педагогика, 1, сс.134-136. ISSN 1314–8540 (Онлайн), ISSN 0861–3982 (Печат).

 

11.  Павлова, В. (2018 г.). Дидактически модел за адаптиране на разширената реалност към образователната среда на цифровото поколение, Годишно научно-методическо описание „Образование и технологии“, IX Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, том 9, кн.1, сс. 158-161, http://www.edutechjournal.org/wp-content/uploads/2018/08/1_2018_158-161.pdf , ISSN 1314-1791 

 

12.  Павлова, В. (2017). Изследване на нагласите за приложението на технологията „ A ugmented reality“ в образованието. Сборник доклади от кръгла маса на тема „Основи на изследователското обучение във висшето училище“, УИ ЮЗУ „Неофит Рилски сс.13-19, ISBN 978-954-00-0151-7

 

13.  Павлова, В. (2017). Разширена реалност и мотивация за обучението на учениците, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, VIII Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, том.8, кн.2 , sc.380-384 http ://www.edutechjournal.org/?page_id=851, ISSN 2367-9441   

14.  Павлова, В. Тонина, Й. Байков Ив. (2017). Анализ на значимостта на понятията за тримерното моделиране и възможността за тяхното интегриране в технологичното обучение. Втора студентска и докторантска научна сесия SDSS-2017, Сборник доклади на СДНС 2017. Благоевград, УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс. 159-163, ISSN 2367-9441     

 

15.  Петкова, Ев. Павлова, В. (2016). Разширяване на образователната реалност на триизмерното моделиране в технологичното обучение чрез QR (бърз отговор)", International Journal of Modern Sciences and Engineering Technology (IJMSET) India, Vol. 3. Issue.9, pp.1-5, ISSN 2349-3755

 

16.  Павлова, В. Бельова, Д. Тренчев, Ив. Мавревски, Р. (2016) Визуализиране на биологични макромолекули Първа студентска и докторантска научна сесия SDSS-2017, Сборник на доклади на СДНС 2016. Благоевград: УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс.69-76,  ISSN 2367-9441

 

17.  Плачков, С. Павлова, В. (2016). Изследване на нагласата на учителите за тримерното моделиране и разширяване на реалността в учебния процес, Първа студентска и докторантска научна сесия SDSS-2016, Сборник на доклади на SDNS 2016. Благоевград: УИ ЮЗУ „Неофит Рилски“, сс.219-213,  ISSN 2367-9441

 

18.  Павлова, В. (2015). Условия и фактори за интегриране на технологичното обучение за разширяване на образователната реалност, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, VI Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.362-366,  ISSN 1314-1791

 

19.  Павлова, В. (2014 ). Виртуални общности за обучението в екип, Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, V Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.359-362, ISSN 1314–1791

 

20.  Павлова, В. (2014). Разширената реалност / Augmented reality /, платформа за взаимодействие между реалното и виртуалното в технологичното обучение, Годишник на Педагогически факултет, “Педагогична наука за теория и практика”, кн. 1, Университетско издателство "Неофит Рилски".

 

21.  Павлова, В. (2011). Корпоративното обучение нов дидактически модел в обучението по ИТ",Годишно научно-методическо списание „Образование и технологии“, I Научно-практически форум „Иновации в обучението и познавателното развитие“, Бургас, сс.170-174,  ISSN 1314-1791